Verzending en levering

Vóór 22:30 uur besteld? *Morgen in huis!

Als je op werkdagen vóór 22:30 uur een product uit voorraad bestelt, wordt je pakket diezelfde dag nog aan onze leveringspartner meegegeven. Vaak heb jij je bestelling dus de volgende werkdag of op zaterdag al in huis! Hierbij zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van onze leveringspartners. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling doorgaans op maandag bij je bezorgd.

Levertijd afhankelijk van betaalmethode

De levertijd geldt vanaf ontvangst van betaling en is dus afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Betalingen Bancontact/Mister Cash (BE), iDeal (NL) en Creditcard worden direct verwerkt. De verwerking van een overboeking kan tot 3 werkdagen duren.

Hier leveren we

Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Finland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Verzendkosten

Verzenden naar België en Nederland is gratis en kost je dus niets! Voor alle andere landen worden extra verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten variëren van €9,00 tot €38,00. Tijdens het invullen van het bezorgadres, kun je precies zien wat een zending naar jouw locatie kost.

Thuisbezorging én ophalen bij een servicepoint

PostNL logoDPD logo

Je bestelling wordt veilig opgestuurd via PostNL of DPD. PostNL biedt het pakket eenmalig op het door jou opgegeven afleveradres aan. Indien je tijdens dit bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een servicepoint gebracht bij jou in de buurt. DPD zal je pakket tweemaal aanbieden alvorens het naar een servicepoint wordt gebracht. Beide leveranciers laten een bericht achter zodat jij weet wanneer en waar je het pakket kunt afhalen. Als verzendmethode kun je er óók voor kiezen om je bestelling direct naar een servicepoint te laten versturen. De leverancier laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen. Vergeet in dit geval je geldige legitimatiebewijs niet mee te nemen!

Waar is mijn bestelling?

Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging. Als we jouw bestelling hebben ingepakt, ontvang je hierover óók een bevestiging. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Heb je geen berichten ontvangen? Het kan gebeuren dat dergelijke e-mails in de spamberichten terecht komen. Ook daar niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via:+32 07 84 85 190 (BE) of +31 88 144 77 00 (NL).